gretalindberg.blogg.se

En galen tjej som älskar att vinka! Går sista året på Kulturama gymnasium med inriktning skådespeleri. Jag filmar mina dagar i appen Videfoyme som jag delar med mig här på bloggen. Jag är en skrattglad tjej som bor i staden Stockholm och går sista året på Kulturama Gymnasium med profil skådespelare. I denna blogg kommer jag ha mest fokus på filmer som jag gör i appen Videofyme. Om dagar som passerar, mina upplevelser, dagar i skolan, nattlivet, resor, familj, vänner, träning och allt som underhåller min vardag. Hoppas ni gillar min vink och att mina filmer ger er ett leende på läpparna!

THE LONG WEEKEND +

Publicerad 2014-03-23 19:36:00 i Allmänt,

Oj, vilken fantastisk helg jag har haft. 
Helgen började redan i torsdagskväll för mig och mina vänner. Vi var på en skiva. Jag var utklädd till skidåkare, och satsade kanske lite för mycket, så det blev rätt varmt under kvällens gång. 
I fredags var det dags för mig och Linn att gå på ännu ett Videofyme event, som Teamet hade annordnat. Kvällen började på Story Hotel på Östermalm och slutade på Spy Bar, bara några kvarter bort. Det var mycket som hände under den kvällen kan man väl säga. Folk hoppade i en stor hotellsäng, dansade galet, hade coola masker på oss, skrattade, hjälpte Amanda att leta efter hennes iPhone som dock blev stulen, (faiaail), blev förkyld på en kväll, har knappt någon röst, haft deeptalkt med Linn på ett badrumsgolv, träffat gamla vänner, och gick hem i kylan med kvittrande fåglar fem på morgonen. Lyckad kväll!
Sedan kom lördag och söndag och de dagarna har bestått av jobb i butiken båda dagarna. Så kul var de. 
Skola imorgon, fast att jag har feber, förkyld, ont i halsen och hes. Inte alls pepp på morgondagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Greta Lindberg

En galen tjej som älskar att vinka! Går sista året på Kulturama gymnasium med inriktning skådespeleri. Jag filmar mina dagar i appen Videfoyme som jag delar med mig här på bloggen. Jag är en skrattglad tjej som bor i staden Stockholm och går sista året på Kulturama Gymnasium med profil skådespelare. I denna blogg kommer jag ha mest fokus på filmer som jag gör i appen Videofyme. Om dagar som passerar, mina upplevelser, dagar i skolan, nattlivet, resor, familj, vänner, träning och allt som underhåller min vardag. Hoppas ni gillar min vink och att mina filmer ger er ett leende på läpparna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela