gretalindberg.blogg.se

En galen tjej som älskar att vinka! Går sista året på Kulturama gymnasium med inriktning skådespeleri. Jag filmar mina dagar i appen Videfoyme som jag delar med mig här på bloggen. Jag är en skrattglad tjej som bor i staden Stockholm och går sista året på Kulturama Gymnasium med profil skådespelare. I denna blogg kommer jag ha mest fokus på filmer som jag gör i appen Videofyme. Om dagar som passerar, mina upplevelser, dagar i skolan, nattlivet, resor, familj, vänner, träning och allt som underhåller min vardag. Hoppas ni gillar min vink och att mina filmer ger er ett leende på läpparna!

BORED +

Publicerad 2014-03-23 22:53:00 i Allmänt,

Vad heter du i andranamn? - Olivia.
Har du några piercingar? - Nope.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon såklart.
Väljer du filmkväll framför utekväll? - Det beror verkligen pååå.
Vad tycker du om med dig själv? - Att jag är social och skrattar ofta.
Din sämsta egenskap? - Jag kan prata för mycket och skratta för högt.
Är du dag eller nattmänniska? - Båda!
Vad har du på dig just nu? - Mysbyxor och en ful tröja haha.
Är du nöjd med ditt utseende? - Ibland.
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Jag vill få tillbaka mina fräknar jag hade förr.
Är du i ett förhållande just nu? - Jaaa!
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej.
Har du kysst en kompis någon gång? - Ja haha. 
Vem vet allt om dig? - Allt och allt, men mamma skulle jag tro.
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Min storebror.
Vem saknar du mest just nu?- Min storebror som bor i bajs Oslo.
Vem krama du senast? - Mamma.
Vem står dig närmast? - Min storebror, mamma & Ludwig.
Vem ringer du när du är ledsen? - Mamma, Ludwig eller mina vänner.
 
 
Snusar du?- Nä.
Röker du? - Nej 
Har du blivit jagad av polisen? - Haha neje.
Dricker du alkohol varje helg? - Nope. 
Har du varit i slagsmål någon gång? - En gång. Det var ett slag i fejjan jag fick. Gick typ i trean.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej.
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ja. 
Har du några tatueringar? - Näääj.
Skulle du vilja tatuera dig? - Nja. Kanske.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Ja!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Mamma skulle säkert undra vad jag gjort, annars tror jag inte det.
Tror du andra tycker illa om dig? - Det är klart att det finns någon som tycker det. Men jag har mina vänner & familj som jag vet bryr sig om mig, så det räcker bra för mig.
 
 
 
 
Brukar du skratta för dig själv? - Ja haha!
Var bor du? - Stockholm 
Trivs du där? - Nja.
När mår du bra? - När solen lyser & när jag är med fantastiska människor.
Är du blyg? - Nej, det skulle jag inte säga.
Är du nöjd med ditt liv? Relativt.
Är det okej att gråta? - Ja, dock hatar jag att gråta, egentligen.
När grät du senast? - En vecka sen tror jag. 
Vill du gifta dig? - Njaaa.
Ha barn? - Njaaaaaa.
Vilken ögonfärg har du? - Blåa.
Varit medvetslös? - Inte vad jag minns, haha.
Hånglat med nån riktigt ful? - Haha jaa.
Hånglat med fler än 50 pers? - Nope. 
Gjort något riktigt dumt? - Jaa.
Åkt polisbil? - Nää.
Gjort nåt olagligt? - Inte vad jag vet. Kanske tagit en godisbit ur plockgodiset på ica. Yolo. 
Fått din mamma att gråta? - Ja..
Slagit ner någon? - Nej.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Yes. 
Använder du hårspray? - Nej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej haha?
Uppsatt hår eller utsläppt? - Utsläppt!
Vill du bli modell? - Nope.
Har du varit med på TV? - Ja!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Greta Lindberg

En galen tjej som älskar att vinka! Går sista året på Kulturama gymnasium med inriktning skådespeleri. Jag filmar mina dagar i appen Videfoyme som jag delar med mig här på bloggen. Jag är en skrattglad tjej som bor i staden Stockholm och går sista året på Kulturama Gymnasium med profil skådespelare. I denna blogg kommer jag ha mest fokus på filmer som jag gör i appen Videofyme. Om dagar som passerar, mina upplevelser, dagar i skolan, nattlivet, resor, familj, vänner, träning och allt som underhåller min vardag. Hoppas ni gillar min vink och att mina filmer ger er ett leende på läpparna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela