gretalindberg.blogg.se

En galen tjej som älskar att vinka! Går sista året på Kulturama gymnasium med inriktning skådespeleri. Jag filmar mina dagar i appen Videfoyme som jag delar med mig här på bloggen. Jag är en skrattglad tjej som bor i staden Stockholm och går sista året på Kulturama Gymnasium med profil skådespelare. I denna blogg kommer jag ha mest fokus på filmer som jag gör i appen Videofyme. Om dagar som passerar, mina upplevelser, dagar i skolan, nattlivet, resor, familj, vänner, träning och allt som underhåller min vardag. Hoppas ni gillar min vink och att mina filmer ger er ett leende på läpparna!

MYSDAG +

Publicerad 2014-04-12 21:42:00 i Allmänt,

Promenad och fika i solen med storebror och senare på eftermiddagen med syster Izabel med middag hos henne på Östermlam, avslutande med den ny champagneglassen. Fin dag!
 
 

Kommentarer

Postat av: ida foto. ♛

Publicerad 2014-04-13 20:56:47

åh så mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Greta Lindberg

En galen tjej som älskar att vinka! Går sista året på Kulturama gymnasium med inriktning skådespeleri. Jag filmar mina dagar i appen Videfoyme som jag delar med mig här på bloggen. Jag är en skrattglad tjej som bor i staden Stockholm och går sista året på Kulturama Gymnasium med profil skådespelare. I denna blogg kommer jag ha mest fokus på filmer som jag gör i appen Videofyme. Om dagar som passerar, mina upplevelser, dagar i skolan, nattlivet, resor, familj, vänner, träning och allt som underhåller min vardag. Hoppas ni gillar min vink och att mina filmer ger er ett leende på läpparna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela